Concurs Ficcions Llengua catalana

Des de la matèria de Llengua i literatura catalanes s’ha impulsat la participació a la 9a edició de Ficcions, un concurs literari en català que proposa crear una història de ficció dividida en 3 capítols. Els participants han de prendre com a punt de partida un primer inici que han d’escollir d’entre vàries propostes. Per part del nostre Institut s’hi han presentat 5 alumnes de 3r d’ESO; dos hi participaran de forma individual i tres en grup.

Cal destacar que en el concurs s’hi han inscrit més de 2.500 joves de tots els territoris de parla catalana. Fotografies concurs Ficcions.

201f0aee-8224-4032-bfd1-b701dfa4828c

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *