Cartells commeratius Dia Mundial de la Sida. 19.11.21.

Les alumnes de 4t de l’ESO de l’optativa d’Educació visual i plàstica d’art han experimentat les diferents fases d’un projecte, en aquest cas, el disseny i creació d’un cartell commemorant el Dia Mundial de la Sida, que enguany serà el proper 1 de desembre.

Hem aprofitat per presentar les nostres propostes de cartell per a un concurs promocionat per l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, concurs que portem guanyant dos anys consecutius, fa dos anys amb l’excel·lent cartell dissenyat per les nostres alumnes Cristina Núñez i María Rodríguez, i l’any passat amb el magnífic cartell dissenyat a dues mans per les alumnes Carla Robles i Marina Mansilla.

Aquest any també han fet un molt bon treball i aviat podrem gaudir de les seves creacions ja que els exposarem dins de l’institut: