Bones vacances d’estiu 2021!

Benvolgudes famílies,

Ja hem arribat a final de curs, ha estat un curs especial, ple de canvis i situacions que ens han fet adaptar i no parar d’aprendre i col·laborar. Volem agrair el vostre recolzament i l’acompanyament que heu fet als vostres fills i filles.

Durant aquests dies de descans no oblideu també destinar alguna estona per llegir i fer la feina d’estiu voluntària (cada professor l’ha fet arribar als alumnes mitjançant la mateixa  plataforma que ha fet servir durant el curs).

Per tal de valorar la satisfacció de les famílies i de l’alumnat, respecte el curs que ara acabem, us demanem que ompliu les següents enquestes:

Enquesta de satisfacció PARES, MARES i TUTORS, curs 2020-2021

Enquesta de satisfacció ALUMNAT, curs 2020-2021 (només omplir els alumnes que encara no ho hagin fet)

Altres informacions d’interès per al proper curs 21-22:

• El llistat de llibres, material i la informació de l’AMPA per fer la compra estan publicats a la pàgina web del centre.
  • El dia 10 de setembre farem arribar per correu electrònic la distribució de grups i l’horari del primer dia, 13 de setembre. El primer dia només necessiteu portar fulls DIN A-4, estoig i els llibres corresponents depenen de l’horari que enviarem.
  • Recordeu que el centre proporcionarà la carpeta classificadora i l’agenda a tot l’alumnat.

Moltes gràcies per la confiança, us desitgem a tots i a totes, molt bones i merescudes vacances d’estiu.