Bones vacances d’estiu 2020!

Benvolgudes famílies,

Us desitgem a tots i a totes, molt bones i merescudes vacances d’estiu.

Volem compartir amb vosaltres algunes de les tasques que han realitzat els nostres alumnes durant el confinament i que han registrat en vídeo. Els felicitem a tots per la tasca feta: Vídeos confinament

No oblideu també destinar alguna estona per llegir i fer la feina d’estiu voluntària (cada professor l’ha fet arribar als alumnes i posarà les tasques a la mateixa  plataforma que ha fet servir durant el confinament).

Per tal de valorar la satisfacció de les famílies, respecte el curs que ara acabem, us demanem que ompliu la següent enquesta, molt breu:

Enquesta de satisfacció PARES, MARES i TUTORS, curs 2019-2020

Enquesta de satisfacció ALUMNAT, curs 2019-2020

• Altres informacions d’interès per al proper curs 20-21:
    • Els llistats de llibres i material està publicat a la pàgina web. També l’AMPA anirà actualitzant la informació de compravenda de llibres.
    • El dia 10 de setembre farem arribar per correu electrònic la distribució de grups i l’horari del primer dia, 14 de setembre. El primer dia només necessiteu portar fulls DIN A-4, estoig i els llibres corresponents depenen de l’horari que enviarem.
    • Recordeu que el centre proporcionarà la carpeta classificadora i l’agenda a l’alumnat.
Totes les novetats les podeu trobar a la capçalera de la nostra pàgina web.

Amb aquest vídeo, de part de tot el professorat de l’Institut Sant Andreu, ens volem acomiadar fins el curs vinent.

Moltes gràcies per la confiança, desitgem molta salut per tots i totes.

Institut Sant Andreu