Bon Nadal i bones festes!

Benvolgudes famílies,

Avui hem celebrat la jornada de Nadal, no ha estat com cada any, però el nostre alumnat ha pogut gaudir de diverses activitats diferents a les del dia a dia (xocolatada, amic invisible, premis del concurs de Nadal…). Volem agrair la col·laboració i implicació de l’AMPA.

També us compartim els articles que hem publicat a la revista digital SABMés durant el mes de desembre on el claustre i l’alumnat expliquem com hem viscut aquest primer trimestre: SAB més alumnat, SAB més claustre.

A continuació podreu veure les classes guanyadores dels diferents concursos: NADAL 2020

Finalment us volem desitjar bon Nadal, molt bones festes i un feliç 2021 amb la postal guanyadora del 7è concurs del centre realitzada per la Jana Sans de 1r A.