Bicicletes 1r ESO

Durant aquest últim trimestre l’alumnat de primer d’ESO participarà en una activitat organitzada pel departament de medi ambient de l’ajuntament de Sant Andreu de la Barca. La botiga OMBICIS seran els encarregats de fer les activitats. Aquestes consten de dues sessions amb bicicletes. A la primera faran unes activitats i circuïts per millorar l’agilitat damunt la bicicleta i durant la segona sessió sortiran fora del centre i faran un recorregut per la població.

Aquest matí l’alumnat de 1A ha realitzat la primera de les dues sessions, a continuació podreu veure algunes fotografies:

web

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *