OBERTA LA PREINSCRIPCIÓ PEL CICLE FORMATIU

OBERTA LA PREINSCRIPCIÓ PER A ALUMNAT DE CICLE FORMATIU PER AL CURS 2020-2021 TANT PER A ALUMNAT DEL CENTRE COM PER A ALUMNAT NOU AL CENTRE.

SI HEU FET 4t DE L’ESO AL CENTRE I VOLEU FER EL CICLE FORMATIU AL NOSTRE CENTRE, TAMBÉ HEU DE FER PREINSCRIPCIÓ DEL 2 AL 8 DE JUNY. DESPRÉS HEU DE FER EL PROCÉS DE MATRÍCULA DE L’1 AL 7 DE SETEMBRE.

Benvolgudes famílies,

Us indiquem a continuació les instruccions i les informacions més importants per tal que el procés de preinscripció es pugui portar a terme en aquestes dates, tot i la situació actual.

La preinscripció es durà a terme:

1) Del 2 al 8 de juny, ambdós inclosos i s’ha de fer de forma telemàtica entrant a la web
Hi ha dos procediments: Si es fa la sol·licitud electrònica, no cal fer res més, tot queda enviat i signat digitalment. Però si es fa la sol·licitud en suport informàtic, després cal enviar el resguard i els documents acreditatius (veure punt 4 d’aquest document) a la direcció de correu electrònic postobligatoria@insramoncasas.cat

2) Del 2 al 8 de juny el centre estarà obert entre les 9.00 i les 13.30h per si és imprescindible fer la preinscripció presencial sempre només en casos excepcionals. Podeu reservar cita prèvia aquí:
https://book.timify.com/services?accountId=5eb3ceed6d90591d5b9a9751&hideClose Button=true

3) Per atendre reclamacions o dubtes urgents, us podreu adreçar per email al correu a8045306@xtec.cat, o bé al telèfon de contacte  601639285 (o com a alternativa, podeu enviar e-mail a nrosique.pas04@insramoncasas.cat). L’horari d’atenció serà en tot cas de 9h a 14h.

4) A continuació un document amb tota aquesta informació més completa i ampliada, on podeu trobar els documents que ens heu de fer arribar per correu:
INFORMACIÓ FAMÍLIES_PREINSCRIPCIÓ_CICLE

La matrícula es durà a terme de l’1 al 7 de setembre de 2020.

Restem a la vostra disposició per al que necessiteu.

Atentament,M. Àngels Alié Capdevila
Directora Institut Ramon Casas i Carbó