Cicle Formatiu

CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

Accedeix a totes les notícies sobre el CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

Accedeix al Tríptic informatiu del CFGM Gestió Adminstrativa

L’Institut Ramon Casas i Carbó de Palau-solità i Plegamans ofereix, dins l’FD Dual, un Cicle Formatiu de Grau Mitjà per esdevenir Tècnic en Gestió Administrativa. Les preinscripcions es podran fer per via telemàtica de l’11 al 17 de maig, mentre que les matriculacions es tramitaran al mes de juliol a la secretaria del centre (de 8.00 a 13.30 hores).

Pel que fa a la durada dels estudis, es compondran de dos cursos, amb 2.000 hores, de les quals 970 hores correspondran a la formació dual, o bé 416 hores si s’opta per la modalitat FCT. En el referent als horaris, el primer curs es desenvoluparà de 8.00 a 14.30 hores de dilluns a divendres, i el segon, de 8.00 a 14.30 hores els dilluns i dimarts en la modalitat dual, i de 8.00 a 14.30 hores els dilluns, dimarts i dimecres i dijous de 8.00 a 10.00 en la modalitat FCT.

Quant als mòduls professionals, al primer curs seran comunicació empresarial i atenció al client (5 hores/setmana), operacions administratives de compravenda (4), tècnica comptable (4), tractament informàtic de la informació (7), anglès (3), empresa i administració (4), formació i orientació laboral (2) i tutoria (1), mentre que a segon seran operacions administratives de recursos humans (3 hores/setmana), operacions auxiliars de gestió de tresoreria (4), tractament de documentació comptable (4), empresa a l’aula – modalitat fct – (8) i tutoria (1).

Aquells que completin el cicle obtindran el títol de Tècnic/a en Gestió Administrativa. La competència general d’aquest títol consisteix en activitats de suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d’atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com en empreses privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat, assegurant la satisfacció del client i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i de protecció ambiental.
Pel que fa a les sortides professionals, són les d’auxiliar administratiu/va en empreses de tots els àmbits, tant de l’administració pública com del sector privat.

Cal recordar que l’FP dual es la modalitat de formació professional en la qual l’estudiant esdevé aprenent i combina la formació en el centre educatiu amb l’activitat productiva remunerada en l’empresa mitjançant un conveni amb l’institut.

L’objectiu és millorar la formació, qualificació i desenvolupament personal dels joves que inicien la seva professionalització.

Aquest fet suposa, per als alumnes, millorar el currículum professional, desenvolupar les competències professionals en un entorn laboral real, afavorir la incorporació al món laboral com a aprenent qualificat, coneixement de primera mà del món laboral i de la cultura d’empresa, estar en contacte amb la tecnologia avançada i superació del mòdul de formació en centres de treball per als alumnes de cicles formatius.

Per a les empreses, representa incorporar personal qualificat, format en la cultura i processos de l’empresa, a més de crear una pedrera d’aprenents, facilitar el relleu generacional i contribuir a la política empresarial de responsabilitat social corporativa.

Si teniu dubtes podeu demanar cita prèvia trucant al telèfon del centre 938649595 de 8 a 13:30h.