Estada a Tremp

Els alumnes de 4t d’ESO que fan les optatives de Biologia, Tecnologia i Física i química van anar la setmana passada a Tremp (concretament els dies 3, 4 i 5), per aprofundir in situ en els coneixements de les matèries.

Van estar allotjats en un alberg. Entre les activitats que han explicat, per exemple, van anar a visitar un monestir per descobrir els seus indrets a través d’un joc de recerca del tresor. També hi va haver un dia que van dinar en un riu i, a la tarda, van visitar pobles de la zona. Una altra activitat curiosa va ser investigar fòssils o  analitzar l’aigua d’un riu, que és el que havien estudiat a classe. Amb tot això van anar fent un dossier amb activitats que després serien avaluades.

Els alumnes han explicat que van gaudir molt d’aquesta sortida.

Noa Reyes i Ariadna Arjona, El periodista aficionat.