Activitats extraescolars

www.girem.cat  info@girem.cat
 660793123 / 670388176 C/Pintor Vayreda, 4 1r 1a  08184
Palau-solità i Plegamans

Voleibol, treballarem les diferents tècniques i tàctiques d’aquest esport en equip, el sac, la recepció, la col·locació i remat entre molts altres aspectes. Un esport col·lectiu és la millor manera d’aprendre valors com la companyonia, el treball en equip i l’esforç solidari. També és una bona manera de fer exercici i adquirir hàbits saludables.

L’últimate és un esport d’equip que es practica amb un frisbee. L’objectiu és fer avançar el frisbee fins a la zona d’anotació mitjançant passades entre els company/es d’equip. L’últimate és un esport auto-arbitrat pels propis jugadors, cosa que el fa perfecte per treballar valors com el respecte, l’honestedat i la responsabilitat.

ACTIVITAT CURSOS DIES HORARIS QUOTA/MES
Voleibol ESO i Batxillerat 2 16:00h a 17:30h 28€
Últimate ESO i Batxillerat 2 16:00h a 17:30h 28€

Escacs La pràctica dels escacs potencia la memòria de l’alumne i la seva capacitat de concentració. A més, enforteix el pensament lògic i racional i ajuda a tenir una millor capacitat d’elecció entre diferents possibilitats en un moment determinat (“pla de jocs”). Com en d’altres esports i jocs, permet a l’alumne entendre i posar en pràctica valors com l’amistat i el respecte a l’adversari, a través de la bona educació i l’esportivitat (saber perdre i saber guanyar).

ACTIVITAT CURS DIES HORARI QUOTES/MES
Escacs ESO i Batxillerat 2 16:00h a 17:00h 26€

Teatre
Proposem el teatre com a eina per al desenvolupament integral dels joves. El nostre objectiu és ajudar a deixar aflorar les pròpies qualitats dels alumnes, acompanyar-los en el seu creixement personal i potenciar la seva creativitat. Partint del joc i de l’expressió corporal, treballem:

 El desenvolupament de la creativitat i de la imaginació
 El vessant lúdic del teatre amb autocontrol
 El treball de les emocions
 La tècnica de la veu i del cos
 L’expressió oral
 El treball en equip
 L’escolta del grup
 El respecte

S’aprofundeix en el joc teatral i les tècniques d’improvisació, el treball de la farsa i la construcció dels personatges característics del gènere. Els principals objectius són: identificar els personatges arquetípics del gènere, desenvolupar el treball d’improvisació, construir el personatge a partir del cos i la veu, potenciar l’imaginari i la creativitat, gaudir del vessant lúdic del joc teatral sense oblidar l’autocontrol.

ACTIVITAT CURS DIES HORARIS QUOTA/MES
Teatre ESO i Batxillerat 1 16:30h a 18:30h 34€

Expressió Artística Aquest espai és un marc per desenvolupar les habilitats artístiques dels i les joves que vulguin millorar la seva tècnica de dibuix i pintura. Aquesta activitat va dirigida tant als alumnes d’ESO que es plantegen estudiar el batxillerat artístic com als alumnes que ja el cursen. Durant el curs es treballaran les tècniques de dibuix començant per tècniques de bodegó i mica en mica s’evolucionarà fins al dibuix anatòmic, estudiant com dibuixar correctament diferents parts de l’anatomia humana i representar correctament els éssers vius.

ACTIVITAT CURS DIES HORARIS QUOTA
Expressió Artística ESO i Batxillerat 2 16:00h a 17:00h 25€

Jocs de taula
L’acte de jugar apropa a les persones, i és beneficiós a nivell cognitiu, emocional i sensorial. Els jocs de taula són una interessant eina de transmissió de valors i coneixements. Honestedat, respecte a les regles, tolerància, generositat són alguns dels valors que es poden trobar implícits en els jocs de taula. En quant a coneixement trobem la integració de les matemàtiques, llengua oral i escrita, història, geografia i un llarg etcètera, sense deixar de banda la principal característica dels jocs de taula, la connexió social i emocional entre els participants.

ACTIVITAT CURS DIES HORARIS QUOTA/MES
Jocs de taula ESO i Batxillerat 2 16:00h a 17:00h 25€

Robòtica
Amb aquesta extraescolar, volem donar resposta a una creixent demanda per part dels pares i mares però, sobretot, oferir una activitat que agradarà molt als joves. Us oferim la possibilitat que els vostres fills i filles s’iniciïn en el món de la robòtica i la programació mitjançant el joc i en grups reduïts de 3 o 4 membres. Les extraescolars que us oferim cobreixen els cursos d’ESO i Batxillerat. Entenem la robòtica i la programació com elements clau de la formació de cara al futur però també com una oportunitat de desenvolupar la imaginació, la seqüenciació de tasques i la visió espacial dels joves.

ACTIVITAT CURS DIES HORARI QUOTA/MES
Robòtica ESO i Batxillerat 1 16:00h a 17:00h 60€

Reforç
Aquesta és una activitat educativa pensada perquè els alumnes, amb una mica més de dedicació i acompanyament, puguin millorar els seus resultats acadèmics. Una o dues tardes a la setmana, durant una hora, professors especialitzats els acompanyaran i resoldran dubtes en els deures de cada jove, facilitant les eines necessàries i aportant als infants bones tècniques d’estudi.

ACTIVITAT CURS DIES HORARI QUOTA/MES
Reforç ESO i Batxillerat 1 16:00h a 17:00h 30€
Reforç ESO i Batxillerat 2 16:00 a 17:00h 50€

Anglès
Els grups d’anglès estan programats en sessions d’una hora i mitja setmanal. Els grups són reduïts (de 4 a 10 alumnes) amb objectius d’aprofundir en l’anglès més enllà del que es treballa durant el curs en la fluïdesa de la parla i la comprensió. Per a aquest servei, s’obrirà un grup per a cada curs des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat amb la possibilitat d’obrir-ne més en funció de la demanda.

ANGLÈS CURS DIES HORARI QUOTES/MES
Anglès ESO i Batxillerat 1 16:00h a 17:30h 40€