Treball de Síntesi i Projecte de Recerca

TREBALL DE SÍNTESI I PROJECTE DE RECERCA 2018-2019

El dimecres, 5 de juny, posem en marxa el Treball de síntesi i el Treball de recerca 2018-2019 que, enguany, per celebrar el 500 aniversari del naixement de Lluís Pons d’Icart giren al voltant d’aquesta figura cabdal del Renaixement de la nostra ciutat.

El nostre alumnat farà tot un seguit de sortides per poder realitzar les activitats del dossier de treball que hem preparat. Les activitats hauran de lliurar-se als professors i professores responsables de cadascuna de les matèries el divendres 7 de juny.

El dimecres, 5 de juny, l’alumnat de 1r d’ ESO farà una visita a diferents museus ubicats en el  Serrallo (Museu arqueològic, Centre d’art i Museu del Port) i a la Necròpolis. L’activitat finalitzarà amb la visita de les restes romanes trobades al Parc Central. Els i les alumnes han de portar dos entrepans i aigua.

L’alumnat de 3r d’ ESO també sortirà el dimecres 5 de juny. Faran una caminada fins al Parc del Llorito on passaran tot el matí fent les activitats del dossier de treball.

El dijous, 6 de juny, els i les alumnes de 1r i 2n d’ ESO aniran fins al Pont del Diable. Romandran tot el matí fent les activitats del dossier de treball. L’alumnat ha de portar l’esmorzar i aigua.

Els alumnes de 4t d’ESO romandran al centre realitzant un mural artístic al voltant de la nova marca de l’Institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *