Trobada esportiva de Nadal

El passat 13 de desembre, l’alumnat de 1r d’ESO va participar a la XXXIX Trobada esportiva de Nadal organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat, i que va tenir lloc al Parc de Torreblanca de Sant Feliu de Llobregat.

Vam tenir l’oportunitat de compartir un assolellat matí amb 1.200 nois i noies procedents de 20 escoles i instituts de la comarca del Baix Llobregat, practicant diferents esports (shootball, voleibol i futbol) des d’una vessant recreativa i formativa. També vam poder gaudir d’un munt d’activitats a la zona lúdica, com els castells inflables, les bitlles catalanes, el kurling, l’esgrima, els escacs gegants i el futbolí humà, entre d’altres.

Des d’aquest enllaç podeu accedir a l’àlbum que conté totes les fotografies de la Trobada.