ATENCIÓ! Preinscripció!

Reobertura del centre: 8 de juny, en fase 2

Assistència voluntària i prioritàriament per a 4t d’ESO

En breu publicarem les concrecions del Pla de Reobertura del Centre

Adaptació dels criteris de qualificació de les matèries

Benvolgudes famílies,

En aquest tercer trimestre de curs, tot l’alumnat del centre rep una tasca setmanal de cadascuna de les matèries que està cursant. Aquesta tasca es fa arribar al professorat a través de google classroom i el professorat l’avalua i proposa, si s’escau, propostes de millora. Aquest és el mecanisme principal que es fa servir com a instrument de recollida de dades sobre l’aprenentatge durant el tercer trimestre.

El conjunt de totes les tasques fetes durant les setmanes del tercer trimestre donarà lloc a una qualificació (SQ, NA, AS, AN, AE) que només es farà servir per a millorar la qualificació de final de curs.

Així mateix, el professorat haurà proposat tasques de recuperació de les matèries que estiguin suspeses a la primera o segona avaluació.

No hi haurà butlletí de tercer trimestre tot i que els alumnes poden saber la nota del tercer trimestre a través del professor/a de la matèria o el tutor/a de grup.

El dia 15 de juny es comunicarà si l’alumnat té alguna matèria per recuperar a l’avaluació extraordinària i un cop realitzades les avaluacions extraordinàries es lliurarà el butlletí de final de curs.

La qualificació de final de curs es determinarà principalment a partir de la mitjana de la qualificació de la primera i segona avaluació. Aquest resultat es podrà millorar a l’alça a partir de la qualificació derivada de la qualitat de les tasques virtuals realitzades durant el tercer trimestre.

Ateses les circumstàncies extraordinàries, aquests criteris de qualificació, substitueixen els criteris acordats a l’inici d’aquest curs.

L’equip docent, maig de 2020

Des de casa, al vostre costat

Carnaval 2020

Ahir divendres, 21 de febrer, vam celebrar el Carnaval a l’Institut.
Al llarg de la setmana els diferents grups-classe havien preparat una disfressa i performance col·lectiva, amb la col·laboració del seu tutor/a i algun altre professor/a fitxat per a l’ocasió, per tal de participar del Concurs… Llegeix més»