L’Institut està tancat fins al proper 31 d’agost

Qualsevol consulta la podeu fer al correu del centre: secretaria@institutneuscatala.cat

Pla Organització de Centre 2020-2021 (document provisional)

Reunions inici de curs 20-21

1r ESO: dilluns 7 de setembre a les 18h

2n ESO: dilluns 7 de setembre a les 18.30h

3r ESO: dimarts 8 de setembre a les 18h

4t ESO: dimarts 8 de setembre a les 18.30h

Els primers dies de setembre us concretarem el format de les reunions

Tasques d’estiu

Ja teniu disponibles les feines d’estiu al Classroom corresponent a cadascun dels cursos:

• 1r d’ESO: codi d’accés “fmqgfhg”
  • 2n d’ESO: codi d’accés “gqeidsy”
  • 3r d’ESO: codi d’accés “fd7ycqt”

A cada Classroom trobareu les matèries del curs amb dos tipus d’activitats:

1. Tasques de recuperació-consolidació: OBLIGATÒRIES per a l’alumnat que no ha aprovat la matèria (No Assoliment – NA) i voluntàries per a l’alumnat amb Assoliment Satisfactori (AS)
  2. Tasques d’ampliació: voluntàries per a l’alumnat que té Assoliment Notable o Excel·lent (AN o AE) de la matèria

Les tasques OBLIGATÒRIES de recuperació per a l’alumnat amb No assoliment de la matèria serviran per recuperar el curs.

Les tasques voluntàries es trindran en compte a la nota del primer trimestre del proper curs

Les tasques es poden anar lliurant al llarg de l’estiu, a mida que les aneu acabant, a través del Classroom corresponent. El termini màxim de lliurament és el dijous 10 de setembre. En cas que el lliurament de la tasca sigui en paper, es podrà lliurar el primer dia del curs següent, dilluns 14 de setembre.

Bon estiu i bona feina!

Carnaval 2020

Ahir divendres, 21 de febrer, vam celebrar el Carnaval a l’Institut.
Al llarg de la setmana els diferents grups-classe havien preparat una disfressa i performance col·lectiva, amb la col·laboració del seu tutor/a i algun altre professor/a fitxat per a l’ocasió, per tal de participar del Concurs… Llegeix més»