COMUNICAT DE TANCAMENT DEL CENTRE (3)

Benvolguts/es,

Avui fa tres setmanes que ens vam veure obligats a tancar l’Institut. L’evolució dels esdeveniments i la posterior declaració d’estat d’alarma i confinament total de la població ens ha col·locat en un escenari que és nou per a tothom.

Aquesta setmana hem rebut els Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació del Departament d’educació, que en resum venen a marcar les següents línies d’actuació:

Què hem fet fins ara?

Hem intentat mantenir el contacte amb tots els alumnes i les seves famílies amb les eines pròpies del centre: correu corporatiu, aula virtual (classroom) i pàgina web i xarxes socials (portes tancades). També hem explotat, amb força èxit, les trobades virtuals de tutoria mitjançant vídeoconferències amb el “meet de hangouts” de l’entorn gsuite. En alguns casos també hem mantingut contacte telefònic quan percebíem que els mitjans anteriors no tenien prou eficàcia.

Organització dels docents per a coordinar-se professionalment

Internament hem mantingut la coordinació docent per tal de ser coherents en els missatges i les activitats traslladades a l’alumnat. Esperem haver-ho aconseguit i si en algun cas heu trobar que el contacte era excessiu i/o escàs us demanem disculpes, nosaltres també ens estem habituant a una nova manera de treballar.

Avaluació del 2n trimestre

El segon trimestre es va donar per acabat el passat 12 de març, últim dia en què l’Institut va estar obert. Com que ja havíem acabat les activitats qualificables del trimestre, estem en disposició d’enviar-vos els butlletins de notes telemàticament. Al llarg de la setmana vinent enviarem les notes als correus de tot l’alumnat del centre (atès que ens és més fàcil fer-ho a través dels correus corporatius del centre). Com a famílies us informarem de l’enviament dels butlletins als vostres fill/es. A partir d’aquí podreu contactar directament amb el tutor/a a través del seu correu personal corporatiu i/o esperar el retorn al centre per a poder comentar el que necessiteu.

En cas que sigui necessari, el professorat de cada matèria contactaran amb els alumnes suspesos i els oferiran la possibilitat de recuperar-la, adaptant-se a la situació de confinament i a la personal de cadascun d’ells.

Inici del 3r trimestre

A partir del 14 d’abril es donarà inici al tercer trimestre, el qual es realitzarà, en un principi, de manera virtual. Estem preparant una sèrie de criteris i indicacions que us farem arribar properament per tal de poder donar inici al trimestre amb el màxim de coherència possible i entenent que, més que mai, tindrem en compte la diversitat del nostre alumnat, el seu benestar emocional i les dificultats amb les que es poden trobar aquests dies (psicològiques, familiars i tecnològiques), fent el possible perquè no perdin el contacte amb nosaltres ni l’oportunitat d’aprendre i posar en joc les competències apreses i les futures que considerem més essencials.

Amb la intenció de seguir educant i vetllant pel seguiment del treball i de l’estat emcional de tots plegats, us fem arribar el nostre escalf i una abraçada.

Ens en sortirem!

Carnaval 2020

Ahir divendres, 21 de febrer, vam celebrar el Carnaval a l’Institut.
Al llarg de la setmana els diferents grups-classe havien preparat una disfressa i performance col·lectiva, amb la col·laboració del seu tutor/a i algun altre professor/a fitxat per a l’ocasió, per tal de participar del Concurs… Llegeix més»