Mostrem els resultats del projecte TPS1 (3r ESO) a l’alumnat de l’Institut Miquel Martí i Pol

El passat dilluns 22 de gener vam mostrar els productes resultants del projecte “Seguint el fil de l’electricitat” a l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Miquel Martí i Pol. En una jornada d’intercanvi que vam realitzar a les instal·lacions del Centre de Recursos Pedagògics, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut va poder mostrar els reptes i maquetes que havien preparat com a producte final del primer dels projectes de l’àmbit STEM (ciència, tecnologia i matemàtiques) d’aquest curs.

Durant el desenvolupament d’aquest projecte, el nostre alumnat ha descobert com funciona el magnetisme, com funciona l’electricitat i com funciona la unió d’aquests dos fenòmens físics anomenat Electromagnetisme que aconsegueix, “literalment”, moure el món.

Volem agrair especialment la visita dels companys del Martí i Pol, que ens han permès de dotar de significat el resultat final de la feina realitzada en aquest projecte.