Visita a la fira de Santa Llúcia

El 18 de desembre passat els alumnes d’aula d’acollida de 3r i de 1r vam anar a visitar la Fira de Santa Llúcia de Barcelona. Allà, al pla de la Catedral, els alumnes es van distribuir en grups de quatre (dos de 3r amb dos de 1r), amb la intenció de completar unes activitats de llengua i vocabulari de l’àmbit nadalenc.

Entre les tasques que van haver de fer hi havia l’entrevista a un paradista de la fira. Aquesta activitat els va agradar molt perquè van poder posar en pràctica continguts apresos durant el trimestre. Les preguntes eren senzilles però alhora ben interessants per poder obtenir una mostra real de català oral.

Més tard, vam poder anar a fer cagar el tió gegantí que hi havia davant de les escales de la Catedral. Van cantar la cançó i van picar aquest personatge tan nostrat per obtenir una piruleta.

Després, vam arribar fins a la plaça Sant Jaume i vam passejar per les Rambles per tornar cap a l’institut.