El “joc de cavallers” de l’Institut de Cornellà triomfa revivint l’edat Mitjana

El passat dia 21 de març el castell de Cornellà va viure un peculiar viatge en el temps. Els alumnes de l’intsitut homònim van aprofitar la jornada per presentar el seu singular joc de cavallers: un autèntic viatge a l’edat mitjana en el qual no hi faltaren duels, bruixeria, capa i espasa, croades, judicis de Déu, pagesos, mercaders, noblesa curta d’armilla i amor veritable. Tot amanit amb un toc d’humor i un pessic de perversió per demostrar que l’edat Mitjana continua ben viva en el nostre imaginari col·lectiu.

Després de més de dos mesos de treballar intensament aquesta època, tant en les classes de ciències socials com en les de llengua, tant en tallers de dramatització com en la sortida del camp de treball al monestir reial de Santes Creus i despés d’haver creat els guions i elaborat l’atretzzo necessari, els alumnes de 3r van representar escenes quotidianes durant tot el matí per als alumnes de 5è de primària de l’escola l’Areny i per als pares i mares i públic en general, així com l’alumnat de 1r d’ESO del mateix Institut. En els darrers passis, a més a més, no hi va faltar una mostra de dansa medieval amb la mítica música del Llibre vermell de Montserrat.

Enhorabona, actors, actrius, directors i ajudants de direcció i producció 😉