Jornada de portes obertes

Aquest passat dissabte dia 23 de març vam poder gaudir d’una formidable diada de portes obertes. Davant l’imminent inici del període de preinscripció i matrícula per al proper curs 2019-2020, vam tenir l’oportunitat d’obrir les portes de l’Institut i mostrar el dia a dia del centre a tothom qui va passar a visitar les nostres instal·lacions.

Ens van visitar famílies, possibles futurs alumnes, professorat d’altres centres… I a tothom li vam poder explicar les característiques del nostre projecte educatiu gràcies sobretot als alumnes que van col·laborar a venir un dissabte al matí a l’Institut per explicar de primerà mà la seva experiència més directa.

Va ser una jornada intensa, amb la presència de bona part de l’equip docent en el centre, però agraïda, perquè ens dona l’oportunitat de mostrar el fruit del treball diari i compartir-lo amb la comunitat cornellanenca.

Gràcies a tots els que vau ser-hi, ens doneu moltes forces per continuar endavant!

Si algú no va tenir l’oportunitat de venir, però té ganes de conèixer el nostre centre, ens pot contactar a secretaria@inscornella.cat  indicant disponibilitat de visita.