Joc de cavallers – Projectes humanístics de 3r d’ESO

Un curs més, l’alumnat de 3r d’ESO ha donat per finalitzat el seu projecte “Joc de cavallers” amb una representació d’escenes teatrals d’ambientació medieval. Aquest any, després del parèntesi del curs passat, hem pogut tornar a realitzar les representacions al Castell de Cornellà, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat, que ens ofereix aquest entorn immillorable per a l’ambientació de les representacions teatrals.

L’alumnat de 1r d’ESO ha estat el públic que ha pogut gaudir de la representació i veure en primera persona el treball fet pels companys i companyes de 3r des de les matèries de català, castellà i ciències socials. Gràcies al treball transversal fet des d’aquestes tres matèries, s’han pogut treballar continguts propis de la història i la societat medieval, així com de la literatura de l’època i també les tècniques del text teatral i dialogat.

La representació es va dur a terme ahir divendres 8 d’abril, i en aquest enllaç podeu veure un recull de fotografies i vídeos de l’esdeveniment.

Enhorabona, cavallers, dames, trobadors, clergues, botxins i personatges diversos que vau omplir el Castell de Cornellà d’històries de temps passats que ens ajuden a entendre el present!