I si no vol parlar?

Els alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO Andreu Villanueva, Adrián Chica, Jean Pierce Mendoza, Javier Sarmiento i Christian Torres han guanyat el segon premi de la categoria grup reduït del XVII CONCURS PER LA VIDA LLIURE DE VIOLÈNCIES MASCLISTES amb el seu vídeo: “I si no vol parlar?”

Aquest concurs anual és organitzat per la Plataforma Unitària Contra les Violències de Gènere, entitat que promou el pensament crític, la reflexió i la denúncia mitjançant la construcció artística i incentivant l’ús de diferents llenguatges artístics entre els joves.

La convocatòria d’enguany ha permès visibilitzar estratègies d’acció i empoderament en l’ús dels espais virtuals i les xarxes socials com a espais respectuosos amb les persones, la diversitat i la vida.

El jurat ha premiat qualitat, la preparació, la cura, la creativitat, l’impacte, l’adequació amb la temàtica i la implicació en la prevenció de les violències masclistes, aixó com la mirada positiva de futur.

L’obra premiada reflexiona al voltant de la detecció de la violència masclista amb un llenguatge visual i molt proper a l’alumnat.

La setmana passada tinguérem la visita d’Ester Herrera, membre de l’equip tècnic de la plataforma, que va entregar els diplomes juntament amb el premi als nostres joves creadors.

Enhorabona!