Sant Jordi 2022

Ahir divendres 22 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’Institut!

Durant tota la setmana havíem estat dedicant les benvingudes a la festivitat de Sant Jordi i tot el que comporta aquesta tradició, i divendres vam cloure la celebració amb el lliurament dels premis dels III Jocs Florals de l’Institut Neus Català.

A l’acte de lliurament, celebrat al pati de l’Institut, va haver-hi una mica de tot: una espectacular actuació de l’alumnat de Música de 4t d’ESO, que ens van demostrar la seva destresa amb els Ukeleles que hem adquirit aquest curs al centre, juntament amb l’impressionant cor de veus de l’alumnat de francès; reconeixements als participants i a l’alumnat amb millor puntuació de les proves Cangur de matemàtiques; lliurament dels diplomes i premis a les diferents categories dels Jocs Florals, dividides per cicles i llengües; proclamació dels guanyadors dels Jocs Florals de professorat i actuacions de rap de l’alumnat de primer, que van crear bases musicals pròpies per acompanyar-les de lletres que descrivien diferents normes ortogràfiques de la llengua catalana.

Podeu veure alguna de les fotografies i vídeos de l’acte en aquest enllaç.

Salut i festa! Bon Sant Jordi!