Gran primer concert “Flautegem” a la ciutat de Cornellà

Divendres passat, 26 d’abril, a la plaça de Catalunya de Cornellà, van sonar la banda sonora de Titànic; l’Himne de l’Alegria de Beethoven; i l‘Hallelujah de Leonard Cohen, interpretats per més de 400 flautistes i l’orquestra de l’Escola de Música Roser Cabanes. Va ser en el primer “Flautegem” de Cornellà, en el qual hi va participar l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut.

Flautegem ha estat un projecte ideat per l’Albert Andreu García (director de l’EMM Roser Cabanas) en el qual els i les alumnes de Cornellà dels cursos de 1er i 2n d’ESO han tocat la flauta dolça conjuntament amb l’orquestra de l’Escola Municipal de Música Roser Cabana.

Durant el curs, els i les alumnes han assajat un repertori de 3 peces a dues veus amb l’ajuda del seu professorat. L’Escola Municipal de Música Roser Cabanas ha estat dirigida pel director d’orquestra Domènec Gonzalez de la Rubia creador de tots els arranjaments.

Ha estat una gran tarda de música i companyerisme. Enhorabona als organitzadors i als nostres esforçats alumnes 😉