Flautegem! Concert coral de flauta de l’alumnat de 1r d’ESO

Tornem del descans de la Setmana Santa i no podem despistar-nos ni un pèl, perquè aquest proper divendres 26 d’abril tindrà lloc el “Flautegem”, un concert de flauta a dues veus en què el nostre alumnat de 1r d’ESO participarà, juntament amb altres alumnes d’Instituts de Cornellà, acompanyats per l’orquestra de l’Escola Municipal de Música Roser Cabana.

El concert començarà a les 18h a la plaça Catalunya de Cornellà i s’hi podran sentir tres peces: Titànic, de James Horner; l’Himne a l’Alegria, de Beethoven; i Hallelujah, de Leonard Cohen.

Us ho perdreu? Serà espectacular!