Activitat de teràpia amb gossos

Avui dilluns dia 29 d’abril l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut de Cornellà ha tingut una visita molt especial. Alguns dels gossos de teràpia que participen al programa Tevican del CSMIJ de Cornellà, amb la participació d’una alumna del nostre centre i altres companyes d’altres instituts, ens han fet una demostració del treball que fan amb ells.

En aquesta activitat hem treballat temes com l’amistat, l’empatia, el respecte i la confiança. A més, els hem pogut ensenyar algunes habilitats als gossos.

Ha estat una activitat a la qual tant alumnes com professors/es han gaudit molt!