Gimcana de recursos juvenils

Fa uns dies l’alumnat de 1r d’ESO va conèixer de primera mà els diferents recursos juvenils del nostre barri a través d’una gimcana en què cada classe havia de superar petits reptes per tal de completar el recorregut.

Van visitar el Centre de Recursos Associatius i Juvenils (CRAJ), l’Espai Jove Sant Ildefons i el Club Infantil i Juvenil Sanfeliu Sant Ildefons, tots ells espais que ofereixen interessants tallers i activitats pel jovent. Ara ja només ens queda engrescar-nos i gaudir de la seva oferta d’activitats.

Una manera ben lúdica de vincular l’alumnat i els nostre Institut a la realitat del barri de Sant Ildefons. Eduquem fent comunitat!