Corneliada 2018

El passat dijous 13 de desembre, l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut va participar a la Corneliada 2018. La Corneliada és una mostra de lectura en veu alta que s’inclou dins del pla Ciutat de la Lectura de l’Ajuntament de Cornellà i que organitzen conjuntament el Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat 5 i la Xarxa de Biblioteques de Cornellà de Llobregat.

L’edició d’enguany de la mostra  recollia lectures que abastaven diferents angles de la temàtica “revolució“: les revolucions personals, les revoltes pendents, les revolucions socials… És així que els representants de l’Institut de Cornellà (l’Haikush, el Sebas, l’Aitor, el Badr, el Gery, la Chayma, el Ryad, l’Helena, el Gabriel i el Cristian) van llegir textos de poesia en anglès i fragments de narrativa en llengua catalana i castellana que anteriorment havien preparat a les classes de la Carina, la Maria Jesús i la Ruth. Al final de l’acte vam poder recollir un obsequi en forma de llibres per a la tot just estrenada nova biblioteca de l’Institut.

L’auditori va poder gaudir de l’art d’escoltar històries gràcies a la participació en la mostra dels dos Instituts del barri, el nostre Institut de Cornellà i l’Institut Maria Aurèlia Capmany. Tot un èxit i una festa de la lectura i la cultura en general.