Participació en el projecte “Flautegem”

Flautegem és un projecte en el qual els i les alumnes de Cornellà d’educació secundària podran tocar la flauta dolça conjuntament amb l’orquestra de l’Escola Municipal de Música Roser Cabana en un concert on actuaran tots plegats.

Durant el curs, els i les alumnes assajaran a classe un repertori de 3 peces a dues veus amb l’ajuda dels seus professors/es. Els nens i nenes finalment tocaran en un concert al carrer amb l’acompanyament de l’orquestra de l’Escola Municipal de Música Roser Cabanas, que se celebrarà el proper 26 d’abril.

Divendres passat, la nostra professora Maria Miravalles es va trobar amb el professorat de la resta de centres i els organitzadors del concert per assajar les peces i preparar els últims detalls d’aquest esperat espectacle.

Podeu veure més informació sobre el projecte a: