Esquiada 2021 a la Vall de Núria

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha passat tres dies envoltat de natura, neu i muntanya a la Vall de Núria, en la ja tradicional esquiada que venim fent cada any amb l’alumnat de segon cicle.

Un cop les restriccions del Procicat ens han permès fer estades amb pernoctació fora de la comarca, no hem dubtat ni un moment a aprofitar l’ocasió i tirar endavant aquesta sortida, que en un principi teníem prevista per al mes de febrer i que vam haver d’ajornar per causa del confinament comarcal.

L’experiència, com sempre, ha estat molt enriquidora. Ens ha permès gaudir de tres dies a la natura, d’enfortir la convivència i la cohesió de grup i de treballar els continguts curriculars d’educació física propis de l’esport de muntanya i a l’aire lliure.

Aquí teniu un recull de fotos de l’estada.

Aquesta activitat, vehiculada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, es pot dur a terme gràcies al programa POEFA de suport educatiu, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu (FSE 2014-2020) de foment de la igualtat d’oportunitats educatives.