Tallers sobre urbanisme al projecte “Cornellà 2071” de 2nESO

La setmana passada, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar uns tallers sobre urbanisme amb l’entitat Schola Didàctica Activa.

En el marc del TP3 “Cornellà 2071”,  l’objectiu era analitzar com havien canviat les ciutats i la vida de les persones que hi vivien a partir de la construcció de quatre maquetes: la ciutat ibèrica, la ciutat romana, la ciutat medieval i la ciutat actual.

Estem molt contents de la participació de l’alumnat i de les conclusions que hem tret d’aquests tallers que ens permetran aprofundir molt més en l’objectiu final del projecte.

En aquest enllaç podeu veure un recull de fotografies dels tallers.