Participem a la Fira de la Robòtica al Cosmocaixa

Divendres passat, 23 de febrer, els alumnes de 2n d’ESO van participar a la Fira Impulsem la Robòtica que organitza el Departament d’Ensenyament.

La Fira és una mostra dels projectes relacionats amb robòtica i programació. En aquesta edició hi van participar 4700 alumnes d’institut de tota Catalunya.

L’Institut de Cornellà vam participar mostrant el producte final del projecte “Dels invents als robots”, va consistir en una sèrie d’invents de Leonardo Da Vinci que els alumnes van haver de construir i automatitzar. El resultat van ser 8 invents que van interessar molt al públic assistent.

L’experiència va ser molt positiva, els alumnes van fer torns per explicar i mostrar el funcionament dels seus invents a tot aquell que s’acostava a la nostra parada. També van tenir ocasió de veure altres projectes i visitar el museu. I van pujar a l’escenari de la fira per explicar en què consistia el seu invent i com l’havien construït.

Felicitats a tots els alumnes de 2n d’ESO per la vostra feina!