Taller de poesia amb Jordina Biosca

El passat dilluns 12 de febrer, la Jordina Biosca (http://jordinabiosca.com/), actriu i narradora, va oferir un taller de lectura poètica a l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut.

La millor manera de descriure el taller és amb les paraules dels alumnes:

• Ha vingut una persona especial que es diu Jordina. I què té d’especial aquesta dona? Molt simple: ens ha presentat la poesia d’una manera diferent. Pensen alguns que la poesia són paraules profundes resumides en simples versos… A simple vista es veu una mica avorrit, però la Jordina ens ha ensenyat la poesia de forma divertida. Hem fet una gran varietat de coses amb només dos poemes. No només és poesia, és diversió. (Gabriel Reyes)

• La Jordina ens va explicar que la poesia servia per fer-nos emocionar. També ens va explicar la importància que tenen els signes de puntuació. (Alonso Paredes)

• La poesia és una part recitable de la nostra vida. Nosaltres sentim emocions quan cantem aquestes poesies. Per mi la poesia és inspirativa, vol dir moltes coses i pot inspirar a qualsevol. Quan la Jordina Biosca ens va visitar a l’institut ens va recitar unes quantes poesies inspiratives i emocionals. Al final de tot ens va recitar un conjur i així em van quedar al cap les paraules finals del: “és excel·lent!” (Alejandro Portero)

• Ahir dilluns vam tenir un taller sobre la poesia amb una noia molt professional. Va ser un taller molt interessant per aprendre sobre la poesia. (Niko Compte)

• Ens va explicar que per llegir bé un vers o una estrofa cal entonar, mirar el públic i relaxar una mica el cos. (Helena Sanz)

• Ahir vaig veure que la poesia tenia “nivells” i que cada nivell té una dificultat per entendre-la. (Xavier Vicente)

Moltes gràcies Jordina per ajudar-nos a gaudir una mica més de la màgia de la poesia!