Celebració de La chandeleur

Le vendredi 2 février on a fêté la Chandeleur au lycée “Institut de Cornellà”. On a fait un atelier pour apprendre à faire des crêpes suzette avec du chocolat. Nous avons reçu une collaboratrice très spéciale de Belgique, Emilie Scheen, qui a appris aux élèves la recette la plus populaire pour faire des crêpes. Les élèves se sont très bien amusés!  “

El passat divendres 2 de febrer vam celebrar la tradicional festa de la Candelera a l’institut. Vam fer un taller per aprendre a fer crêpes dolces amb xocolata com es fa tradicionalment a França. Vam comptar amb una col·laboradora molt especial de Bèlgica, l’Emilie Scheen, que va ensenyar la recepta més popular per fer crêpes als alumnes. S’ho van passar molt bé!