Ani T., de 1r d’ESO, guanyadora de la XXI mostra de Punts de Llibre

Ahir dimarts dia 30 d’abril es va celebrar a l’auditori del Centre Cultural Sant Ildefons el lliurament de premis de la XXI mostra de Punts de Llibre, organitzada com cada any pels voltants de Sant Jordi a través del seminari de Biblioteques escolars que dinamitza el Servei educatiu Baix Llobregat V i la Xarxa de Biblioteques municipals de Cornellà.

Els premis es donen a diferents categories, des d’educació infantil fins a ensenyaments postobligatoris, i enguany el motiu que il·lustrava els punts de llibre era la novel·la El llibre de la Selva.

L’alumna de 1r d’ESO B Ani Turmanidze va ser la guanyadora de la Categoria “1r cicle d’ESO”, un dibuix titulat “Et veig, em veus”. L’Andrea i la Souad van pujar a l’escenari a recollir el premi, atès que l’Ani va tornar al seu país, Georgia, el passat mes de gener, poc desprès d’haver lliurat el treball que després ha resultat guanyador.

Estem molt contents per l’Ani i contactarem amb ella per fer-li saber la bonanova, a banda de fer-li arribar el premi (un lot de llibres i la reproducció del seu punt de llibre).