Xerrada Plataforma Hack The Box – Curs Especialització Ciberseguretat TI

El professor Marcos Jurado ha realitzat una xerrada sobre la plataforma Hack The Box a l’alumnat del Curs d’Especialització en Cibersegureat de les Tecnologies de la Informació. També els va parlar sobre les diferents certificacions en ciberseguretat que hi ha al mercat i sobre ofertes de feina del sector, i les plataformes on acudir per localitzar-les.

Marcos Jurado és Professor d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius a l‘Institut Montsià. Graduat en multimèdia per la UOC. eLearnSecurity Junior Penetration Tester per INE Security.

Seguirem col·laborant amb Marcos per treballar amb l’alumnat aquesta plataforma i el món dels CTF (Capture The Flag), un bon mètode d’entrenament per al Pentesting.

L’Institut Montsià forma part com a centre associat de la plataforma HackTheBox, i tot el nostre alumnat gaudeix d’un descompte del preu d’afiliació a la plataforma de HackTheBox Academy (academy.hackthebox.com) ja que poden accedir a la modalitat de pagament “Student” si es creen un compte amb el correu electrònic de l’Insttitut Montsià.