Visita a les instal·lacions de “Grupo Miquel Alimentació”.

El dilluns 5 de març els alumnes de segon d’Activitats Comercials i segon d’IFE, van fer una visita a les instal·lacions de “Grupo Miquel Alimentació”, situat al polígon del Baix Ebre amb l’objectiu de conèixer la organització d’un magatzem majorista.

El director de la plataforma logística de Tortosa Adrian Jiménez, ens va fer una xerrada, del que és Miquel Alimentació com a empresa i el què significa en el àmbit econòmic en les Terres de l’Ebre. Es tracta de la segona plataforma més gran de Catalunya.

Vam fer una visita guiada i molt interessant per la plataforma i poder veure tota la infraestructura de l’empresa. El resultat final va ser tot un èxit ja que els alumnes van ver una valoració molt positiva.

visita a les instal·lacions de “Grupo Miquel Alimentació”