Venda de productes naturals per Nadal

En motiu de les festes i la campanya comercial de Nadal, l’alumnat de 2n i 3r IFE d’Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic ha desenvolupat un petit projecte comercial a l’institut que ha consistit en l’elaboració i venda de productes naturals.

Els productes han estat confeccionats i decorats pel propi alumnat i els clients han pogut fer les adquisicions directament a l’institut així com també per internet mitjançant un formulari web que l’alumnat ha confeccionat i que s’ha distribuït per correu electrònic a tota la comunitat educativa.

Per altra banda, l’alumnat també ha promocionat el sorteig d’una cistella de Nadal que han nodrit amb aportacions pròpies i d’altres col·laboradors interns i externs al centre.

Les aportacions voluntàries rebudes pels productes i la cistella es destinaran a finançar en una sortida o una activitat complementaria cultural que es portarà a terme en finalitzar el curs acadèmic.

L’alumnat ha valorat l’experiència com a molt profitosa, ja que ha permès desenvolupar continguts i destreses molt importants en la seva formació personal i professional, com ara l’habilitat social, la preparació de comandes, les tècniques de publicitat i marxandatge, el tractament reprogràfic de documents, així com l’atenció a les persones i a la clientela.