TOT EL QUE SÉ, HO HE APRÈS A HORTA.

Hem volgut comprovar si el pintor Picasso tenia raó i amb l’alumnat de 1r del CFGS Guia, informació i assistències turístiques cap allà a Horta que hem anat. Hem descobert la vida d’aquest gran pintor al Centre Picasso, ens hem vestit d’esport i caminat fins al Convent Sant Salvador (Convent franciscà declarat el 1985 BCIN), i continuat fins a la cova del Frare que porta el nom del monument. Les Olles d’en Baubo també han estat visitades.

Arribem a la Fonda Miralles (avui Hotel), on degustem el seu exquisit menú i el seu gerent ens explica les anècdotes que l’han dut a ser conegut arreu de Catalunya. I, finalment, per pair el dinar, fem una gimcana per la població, activitat d’M1 Estructura del mercat turístic. Divertidíssim veure els alumnes d’aquí cap allà, llibreta en mà.

Professores acompanyants: Carme Yeste i Thais Bonet.