Team building amb alumnes de segon curs del CFGS ‘Administració i Finances

El passat divendres 8 d’octubre l’alumnat de 2n curs del CFGS d’Administració i Finances i del CFGS de Mecatrònica Industrial de l’Institut Montsià, van participar en una activitat de construcció i enfortiment d’equips “Team building”. L’activitat va consistir en un recorregut de 6 km pel riu Ebre, cada equip havia de guiar i liderar la seva embarcació (muleta) amb un objectiu comú, aconseguir alinear-se amb la resta d’equips i avançar al mateix ritme.

Els objectius de l’activitat han estat augmentar la motivació i cohesió dels equips, dissenyar l’estil de lideratge i definir la millor combinació de rols dins l’equip per aconseguir l’objectiu final, que com ja hem comentat consisteix en l’alineament de totes les embarcacions avançant juntes.

La valoració de l’activitat per part de l’alumnat ha estat molt positiva en tots els aspectes.