NFW La cosmètica de les Terres de l’Ebre feta realitat!

NATUR FRESH WORLD, La cosmètica de les Terres de l’Ebre és un projecte que han realitzat els estudiants del CFGS de Màrqueting i Vendes on s’ha analitzat el mercat de la cosmètica natural i a partir d’un estudi de mercat s’ha dissenyat diferents línies de cosmètica natural basades amb productes de les Terres de l’Ebre.

Per fer realitat el projecte, es va demandar la col·laboració del CFGM de Farmàcia de l’Institut de l’Ebre amb l’objectiu que elaboressin els productes tenint en compte els seus coneixements tècnics.

Ahir, els estudiants de Farmàcia van fer realitat el projecte presentant d’una  manera molt professional la formulació i els productes acabats del gel hidroalcohòlic, l’exfoliant, la mascareta facial i la crema corporal. Els estudiants de Màrqueting i Vendes van quedar molt satisfets amb el resultat final.

Volem agrair la col·laboració de tot l’alumnat i molt especialment a la seva professora Anna Mir.

Felicitats a tots l’alumnat de Farmàcia i de Màrqueting i Vendes per haver demostrat iniciativa, treball en equip i creativitat.

Aquest projecte participa en Innova FP i ha obtingut el tercer premi a Impuls FP.