L’alumna Judith Ràfales de 2n d’EDIN guanyadora de l’Imagine Express 2020

A les Jornades d’Emprenedoria i del Coneixement del curs 2018-19 es va realitzar el Dream Big Challenge organitzat per l’Ajuntament d’Amposta. Un dels membres de l’equip guanyador, marxaria a l’Imagine Express 2020, i aquest va ser el cas de la nostra alumna Judith Ràfales Homs.

L’Imagine Express s’ha realitzat entre el 21 i 24 de febrer d’aquest any a Barcelona i  París, on la Judith i els seus dos companys d’equip han guanyat el concurs Dreamers Winners  presentant el seu projecte “SMILE by TMB” .

“SMYLE by TMB” consisteix en una aplicació amb la qual pots escanejar codis QR que es troben al metro i bus de Barcelona. Es tenen en compte les preferències i gustos del perfil creat per l’usuari a l’app, i per tant, permet  accedir a continguts sorpresa (memes, cançons, endevinalles), fent així, més amè l’ús del transport públic propiciant l’efecte “Kinder sorpresa”.

Aquí teniu l’entrevista que li ha fet l’ Ènia Sorribes de 1r APESID B on la mateixa Judith ens explica la seva experiència.