L’ alumnat dels CS de GIAT i GAT celebren el dia Mundial del Turisme.

El proppassat 27 de setembre, l’alumnat dels cicles de la família de turisme de l’institut Montsià, van assistir a l’auditori municipal a les Jornades d’Experiències Culturals de les Terres de l’Ebre Una bona ocasió per conèixer en el marc de l’Any del Turisme Cultural les experiències que les entitats i empreses públiques i privades convidades fan dels nombrosos equipaments culturals de les Terres de l’Ebre en l’àmbit turístic. Des de les festes de recreació històrica, l’artesania, les empreses de turisme cultural, centres d’interpretació i museus, l’alumnat va copsar les múltiples possibilitats que el ric llegat cultural de les nostres contrades ofereix per gaudir d’aquesta apassionant modalitat de turisme.

Departament de Turisme
Professorat acompanyant: T. Bonet, J. Orti i C. Yeste