FEM DJ’S

Alumnat de 3r IFE vam organitzar dins del mòdul MP6: Activitats Comunitàries una festa al bar musical Llar d’Amposta.

Aquesta activitat consistia en posar música que no fos ni masclista ni sexista. Cadascun de nosaltres vam preparar una llista de reproducció on vam incloure música de diferents dècades i estils musicals i amb una durada de 30 minuts.

Al bar musical Llar d’Amposta ens va ensenyar a fer còctels sense alcohol i un dels nostres companys va participar en la seva elaboració.

A aquesta activitat vam convidar als alumnes de 1r, 2n i 4t IFE. Vam fer les invitacions per als companys/es, cartells anunciant la festa i el protocol contra agressions sexistes i LGTBIQ-fòbiques.

Vam aprendre noves cançons i ens ho vam passar molt bé compartint moments amb companys/es d’IFE.

Vam xalar molt!!