Els alumnes del CFGS GIAT-GAT «gaudeixen».

El 12 de desembre els alumnes dels CFGS de Gestió d’ allotjaments turístics i els de Guia, informació i assistències turístiques es van desplaçar a la capital del Baix Camp per a conèixer l’ obra modernista de Lluís Domènech i Montaner i Antoni Gaudí Cornet. Les obres dels dos arquitectes han merescut el reconeixement de l’ UNESCO com Patrimoni de l’ Humanitat.

La visita es va inicial al Pavelló núm. 6 també conegut com el dels Distingits de l’ Institut Pere Mata. Aquest edifici de Domènech i Montaner , declarat BCIN va marcar l’inici de la brillant etapa modernista a la ciutat de Reus. Ramon el nostre excel·lent guia local, ens va mostrar més legats del mateix arquitecte com les cases: Gasull, Rull i Navàs, i també els principals racons que van inspirar al genial reusenc Antoni Gaudí Cornet com: el campanar de la Prioral de Sant Pere on l’ arquitecte va ser batejat i es va imaginar les torres de la Sagrada Família i el Centre Gaudí bàsic per interpretar la seva obra.

També van tenir una petita classe sorpresa de protocol institucional d’un altre reusenc: el Sr. E. Benach i Pascual , ex-president del Parlament de Catalunya i professor col·laborador de l’ UOC. La visita va acabar coneixent altres atractius de la ciutat com un museu de vermut, la biblioteca del Centre de Lectura i la intensa vida comercial d’una ciutat a descobrir i tornar a visitar.
Professores acompanyants: Thais Bonet, Silvia Labernia i Carmen Yeste