Els alumnes de 2n del CFGS de Guia, informació i assistències turístiques del visiten la República Txeca.

Amb una sortida pedagògica al cor d’ Europa l’ alumnat de GIAT va dur a la pràctica molts dels conceptes teòrics apressos aquests 2 anys.

Va ser una meravellosa oportunitat per practicar la llengua anglesa, descobrir nous guiatges com el Free Tour, passejar-se per un centre històric com el de Praga:(declarat al 2002 Patrimoni de la Humanitat per l’ UNESCO) ,visitar el barri Josefov amb el seu misteriós cementiri, sinagogues, museus i carrers tan laberíntics com l’ escriptura de Kafka, comprovar que llarg pot ser recórrer mig kilòmetre al Karlúv Most: lloc ple de llegendes i supersticions i porta del impressionat conjunt monumental del Castell de la ciutat. Seguir l’ empremta de Carles IV a Karlovy Vary: bellíssima ciutat termal visitada per pensadors, compositors i artistes, fotografiar el mur de John Lennon i els escenaris de James Bond i moltes altres vivències han estat un fermall d’or, experiència i aprenentatge per a un viatge……. de cine .