PROGRAMA MUSEU INCLUSIU, “UN MUSEU PER A TOTS”.

EL CFGS GUIA, INFORMACIÓ I ASSISTÈNCIES TURÍSTIQUES I EL CONSORCI DEL MUSEU DE LES TERRES DE L’EBRE IMPULSEN EL PROGRAMA MUSEU INCLUSIU, “UN MUSEU PER A TOTS”.

El Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre ha impulsat el programa ‘Museu inclusiu. Un museu per a tots amb l’ajuda de l’alumnat amb formació dual del CFGS Guia, Informació i Assistències Turístiques, amb la finalitat de realitzar activitats de guiatge per tal de reduir l’exclusió social i facilitar la integració.

L’acte de presentació del programa va tenir lloc el passat dimarts 6 de febrer i hi van intervenir Adam Tomàs, president del Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre i alcalde d’Amposta; Carme Navarro, vicepresidenta del Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre i presidenta del Consell Comarcal del Montsià; Àlex Farnós, director – gerent del Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre; Mari Fandos, coordinadora territorial de FP i Gabriel Perles, director de l’INS Montsià.

L’alumnat de primer del CFGS GIAT va col.laborar amb l’organització i protocol de l’esdeveniment.