Coavaluació intergrupal al cicle 2on GM SMX.

El passat Divendres els dos grups del Cicle de 2n G.M Sistemes microinformàtics i en xarxa, vam realitzar una activitat “intergrups” per avaluar els continguts implementats durant el cas: “Instal·lació i configuració del servei de configuració dinàmica d’equips”.

La proposta del professorat va ser la següent: cada grup d’alumnes d’una classe havia d’avaluar els continguts implementats per un altre grup d’alumnes, de l’altra classe, utilitzant una bateria de preguntes proporcionada pel professorat.

Les principals finalitats de la tasca van ser:

• Avaluar la feina feta per un grup de companys que treballa a una altra aula i amb un altre professorat.
  • Experimentar el rol d’ avaluador dels continguts implementats.
  • Conèixer la feina feta per l’altre grup-classe.
  • Interrelacionar-se.

A continuació es fa un recull de les frases expressades per l’alumnat com a valoració de l’activitat realitzada:

• “Després d’avaluar i ser avaluats, ens ha semblat que fer preguntes és una dinàmica bastant diferent de l’habitual…hem vist que alguns apartats els tenien diferents a nosaltres..”
  • “idea innovadora on els grups de cada classe s’avaluen entre ells mateixos…Ens agradaria tornar a repetir està experiència.”
  • “ens ha agradat molt dur a terme les proves a l’altra classe ja que per una vegada hem sapigut el que es sent al ser professor…”
  • “Ha sigut curiós posar-se en el rol de professor per un dia..”
  • “L’avaluació entre grups de diferents aules ens ha paregut una bona experiència…veiem que fan els companys de les altres aules…”
  • “Ha sigut una activitat diferent i entretinguda però no ens ha acabat de convencer ja que cada classe ha treballat d’una forma i les tasques són diferents.”
  • “L’experiència ha sigut molt interessant, ja que hem repassat tot el que hem treballat aquesta unitat formativa…També hem vist que el grup B ho ha treballat d’una manera diferent, tot i això hem treballat lo mateix però de diferent manera.”