APUNTA’T I VINE AMB NOSALTRES!

Apunta’t i vine amb nosaltres, i podràs gaudir d’un mar de sortides, xerrades i activitats. Som l’equip de professorat del Departament Administratiu de l’Institut Montsià d’Amposta.

Recull de les últimes actuacions:

1. Participació dels alumnes de 2n de Gestió Administrativa i 2n d’Administració i Finances a l’ Imagine Challenge, organitzat per Amposta Empresa dins del marc Fòrum Jove 2018, en el qual van ser guanyadors de la idea dos alumnes del Cicle Superior.
  2. Visita a lAjuntament d’Amposta i al Consell Comarcal del Montsià,els dies 7 i 14 de març respectivament, pels alumnes de 2n d’Administració i Finances. Els van explicar el funcionament intern d’aquests organismes, i els va servir per després treballar en equip a l’aula utilitzant eines i metodologies col.laboratives i cooperatives.
  3. Sortida a la Càmara Arrossera d’Amposta el dia 21 de març de 2018, amb tots els alumnes de la família d’Administració,  aquesta sortida va servir, a part del seu contingut empresarial, per fomentar els valors de sociabilitat, companyerisme i relacions personals amb la resta d’alumnat.
  4. Xerrada de l‘empresa “Del Terreno”, la qual dissenya i ven samarretes i altres complements, amb dibuixos i vocabulari típic de la nostra terra. Ens van explicar la seva singular i curiosa història de com van néixer. També van aprofitar per fer-nos una xerrada sobre el Activitat realitzada el dia 23 de març, per als alumnes de 2n GAD i 1r AIF.
  5. Xerrada sobre “Jurat Popular”, realitzada per un professor de la URV, a la qual van assistir els alumnes de 2n GAD i 1r AIF, el dia 21 de març de 2018.
  6. Per als menuts de la família, que són els de 1r GAD, se’ls hi van fer 2 xerrades de motivació, una organitzada pel Fòrum Jove 2018 que es deia “Posa’t les piles”, i l’altra realitzada per una alumna nostra del cicle superior, la qual va explicar la seva experiència personal, donades les seves limitacions visuals. Va ser tota una experiència molt enriquidora. També se’ls hi va fer un taller pràctic de “Creació d’una empresa”, realitzada per Agustí Ferreres.
  7. Els alumnes de 2n GAD, van participar en el concurs Idea’t, organitzat pel consell comarcal del Montsià i l’entrega de premis va tenir lloc a La Sénia, on els nostres alumnes Marc Franch i Gemma Vernet van tenir premi a la millor idea de centre. A l’acte també hi van assistir els alumnes de 1r GAD.
  8. Per concloure, els alumnes de Gestió Administrativa d’Àmbit jurídic van fer una sortida a l’Audiència Provincial de Tarragona.

Com sempre, som un departament amb molta activitat i que no para de millorar i innovar.