Alumnes de 1er d’AiF participen en una xerrada amb Òscar Ortega, CEO de l’empresa BTACTIC

Alumnes de primer d’Administració i Finances, ham participar amb Òscar Ortega, CEO de l’empresa BTACTIC, en una sessió del programa Escola i Empresa de la fundació catalana, FemCat. El ponent es va presentar com a empresari i emprenedor i els va explicar amb paraules planeres que és una cooperativa de treball i la seva pròpia experiència en el món de l’empresa. També va tractar les habilitats que ha de tenir un/a empresari/ària destacant quines són primordials. Finalment, la sessió va acabar amb una dinàmica de grup on van participar tot l’alumnat de l’aula i es va treballar el paper que tenen les empreses en la societat.