Visita Manain

“EL passat divendres 25 de març, l’alumnat de 2n IFE d’Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic de l’Institut Montsià va visitar les instal·lacions de l’empresa MANAIN ELEVACIÓ S.L. ubicades al polígon de l’Oriola d’Amposta.

Amb aquesta visita i de la mà de la seva directora (Sra. Rosa Marta Borràs) i de la resta del personal, l’alumnat va poder assentar conceptes treballats a classe relacionats amb l’organització de les empreses, els departaments i les seves diferents funcions, així com també altres aspectes com els objectius, la missió i els valors empresarials.

Amb les explicacions, la visita guiada i els consells de la directora i dels membres dels diferents departament de MANAIN, l’alumnat va gaudir d’una experiència vivencial i immersiva d’allò que representa treballar i formar part de l’engranatge d’una empresa real.

La visita va suposar una gran experiència i tot un descobriment d’una de les empreses industrials de referència del territori, a la qual hem de felicitar tant pel tracte que ens van oferir com per la bona tasca que fan i sobretot pel bon equip humà que conformen.