Visita formativa a la seu John Deere Ibérica

L’Institut Montsià, de la mà de Vicens Maquinària Agrícola, participa al “Primer Evento Anual de Escuelas”.
Organitzat per John Deere Ibérica a la seva seu de Parla (Madrid), en aquesta jornada vam ser presents escoles de formació professional de tota la península. Allí ens van donar a conèixer noves tecnologies aplicades a l’agricultura i els nous perfils professionals que requereixen a la seva xarxa de concessionaris.
Gràcies a aquestes col·laboracions entre Institut i Empresa, podem completar la formació del nostre alumnat i donar-los informació dels llocs de treball que podran ocupar una vegada acabat el cicle formatiu.
Agraïm a Vicens Maquinària la invitació a la jornada i la seva aposta per la Fp Dual.