Visita dels Consellers d’Educació i Treball a l’Institut Montsià

Avui el nostre centre ha rebut la visita de l’Honorable conseller d’Educació el Sr. Josep Bargalló i Valls i l’Honorable conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Sr. Chakir El Homrani Lesfar acompanyats de l’alcalde del municipi, Adam Tomàs i Roiget, la regidora d’Educació i Polítiques Ambientals, Núria Marco i Selma, de la directora dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, Montserrat Perelló Margalef i del Cap d’Àrea per a la Coordinació i la Planificació Escolar, Marià Cano Santos.

El director del nostre centre, Carles Añó, i l’equip directiu present en la trobada han exposat i departit amb els màxims responsables d’Educació i Treball els reptes i projectes estratègics del centre que com centre de referència en ensenyaments professionals aposta per una oferta formativa de màxima qualitat en línia amb l’alt nivell d’exigència i competències que el món actual i la societat del segle XXI demana.

Durant la trobada també s’ha valorat la incidència de la pandèmia en el seguiment de les classes presencials i en les estades formatives en empreses en FCT i FP Dual, aspecte que el Sr. Bargalló ha compartit amb l’alumnat de la família de Turisme que ha fet el protocol d’acollida.

Agraïm molt haver compartit aquesta hora que se’ns ha fet molt curta. Posar en comú els nostres objectius i omplir-nos d’energia ens ajuda a tots els que estem implicats en l’Educació de futurs professionals a fer de la frase de Mandela el fermall d’or d’avui, “L’educació és l’arma més poderosa per canviar el futur”.